Így értékelt minket a lakosság
Számunkra nagyon pozitív visszajelzés az, hogy a többség már nemcsak a szolgáltatóra hárítja a felelősséget, hanem belátja, embertársaink, lakótársaink sajnos sok esetben cselekednek bosszantó és szabályszerűtlen módon.
Ilyen például a lomtalanításra szánt tárgyak közterületekre dobálása vagy sokszor a szelektív szigeteken lévő áldatlan állapotok, amikor oda nem való hulladékokból épül a kupac városszerte. Ezek azok a fő problémák, melyek megoldására határozottabb fellépést sürgetne a lakosság.Építő kritikákat kaptunk a zöldhulladékgyűjtés rendszerének működtetésére, és örülünk például annak, hogy a parkoláshoz e-bérlet vásárlását is kérték ügyfeleink, amit például március 15-től már tudunk is teljesíteni.
Szeretnénk megköszönni minden kérdőív kitöltőnek, hogy elvégezte az értékelést. Külön gratulálunk szerencsés nyertesünknek, Sitó Ferencnének (nyitókép), aki a kérdőívet kitöltők közötti sorsolást követően egy tabletet vehetett át tőlünk. A százezer forint értékű parkoló bérletet pedig Szalai Benjámin Antal használhatja fel a veszprémi Bagolyvári Parkolóházban vagy a mélygarázsban.
A nyerteseknek gratulálunk és továbbra is arra bíztatunk mindenkit, hogy észrevételeinkkel forduljanak hozzánk bizalommal még a kérdőíves felmérésen kívüli időszakban is.
Amennyiben nem, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére ››