A Szolgáltató Város
Kommunikációs tréning
2011. március 31.

Valamennyi résztvevõ sikeres vizsgájával zárult a kommunikációs tréning.

A képzés célja volt, hogy a felsõ-, és középvezetõk, illetve ügyfélszolgálati munkatársak megismerjék az agresszív, a szubmisszív és az asszertív viselkedésmódokat. Elsajátítsák azokat az eszközöket, amelyek segítségével képesek lesznek kontrollálni adott helyzeteket, képesek lesznek a konstruktív kritika megfogalmazására, tudatosítják és gyakorolják az önérvényesítõ viselkedést.

Az asszertív kommunikációs tréning elvégzése a résztvevõknek támogatást nyújtott abban, hogy:
 azonosítsák és kezeljék a kommunikációs gátakat,
 meggyõzõen tudják képviselni álláspontjukat,
 és eredményesen érveljenek.

A szituációs gyakorlatok segítettek, hogy bárki tudatosan használja a kommunikáció verbális és non verbális eszköztárát. Számos szituáció elemzésén keresztül voltak példák a metakommunikáció vagy akár az álcázott non verbális kommunikáció egyes megnyilvánulási formáira. A zárófeladatban minden résztvevõ rövid elõadását elemezve, személyes tapasztalatokhoz jutott és egyénre szabott értékelést kapott.

« vissza