Új dimenziók a helyi járatú buszközlekedésben
A leendő ügyvezető új járműparkkal számol, ám ha ez bármi miatt nem teljesülne, akkor sem lesz 2019. év elejétől régebbi autóbusz Veszprém útjain nyolc évesnél. A jelenlegi 20 pluszos flotta biztosan lecserélésre kerül. Az 1970-es évek színvonalát tükröző menetrendi rendszer és tájékoztatás is a múlté lesz, és ütemes menetrend lép életbe, mely kiszámíthatóbb, megjegyezhetőbb, életszerűbb. Az éjszakai közlekedés már nemcsak álom lesz, és nem kell otthagyni egy rendezvényt, mert az utolsó busz este tízkor elmegy. Jelentősen javul Gyulafirátót és Kádárta valamint Jutaspuszta bekapcsolása a városi vérkeringésbe, sőt lesz buszjárat az Arénához , a Tesco bevásárlóközponthoz is.
Rémálom hónap elején a bérletvásárlási mizéria a buszpályaudvaron, ezen bérletértékesítő automaták kihelyezésével illetve a nagy munkáltatókhoz történő kitelepülő értékesítéssel próbálnak majd enyhíteni. Fontos megemlíteni, hogy nem lesz drágább sem a jegy, sem a bérlet, egyetlen dolog emelkedik majd: a pótdíj összege, így nem éri majd meg bliccelni.Hatalmas előrelépés lesz a digitalizáció mind a közlekedésszervezés területén mind az utastájékoztatásban. A közlekedésszervezők követik a buszok pillanatnyi helyzetét, de akár a vonatok érkezését is és késés, fennakadás, torlódás esetén azonnal kapcsolatot teremtenek a buszsofőrrel, aki képes lesz majd reagálni a változó közlekedési szituációkra. Az utasok pedig egy mobil applikáció segítségével látják a buszok pillanatnyi helyzetét, az egyes vonalak által érintett megállókat, a fonódó pontokat.
Nyár végére a társaság - a kialakítás alatt lévő - vbusz.hu oldalon teszi közzé menetrendátalakítási javaslatát, mellyel kapcsolatosan a nevezett honlapon, de a szerveződő lakossági fórumokon is várják a veszprémiek véleményét, hozzászólását. Fogadjuk nyitottan a változásokat és szóljunk hozzá, támogassuk építő ötletekkel, javaslatokkal a terveket!
Amennyiben nem, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére ››