A Szolgáltató Város
2018. február 27. Több blog
 
Így értékelt minket a lakosság
Udvariasak a vksz-es kollégák, szeretjük a zöldhulladékgyűjtést, de legyen közös fellépés az illegális hulladéklerakás ellen
Ezek voltak a leggyakrabban említett észrevételek, melyek a lakossági elégedettségmérés kapcsán visszajelzésként érkeztek a VKSZ Zrt-hez. A decemberben indult és januárban zárult elégedettségmérés alkalmával több száz válaszadó értékelte a VKSZ Zrt. szolgáltatásainak színvonalát és osztotta meg javaslatait vagy éppen kritikáit a közszolgáltatási tevékenységeinkről.

Számunkra nagyon pozitív visszajelzés az, hogy a többség már nemcsak a szolgáltatóra hárítja a felelősséget, hanem belátja, embertársaink, lakótársaink sajnos sok esetben cselekednek bosszantó és szabályszerűtlen módon.

Így értékelt minket a lakosság
Ilyen például a lomtalanításra szánt tárgyak közterületekre dobálása vagy sokszor a szelektív szigeteken lévő áldatlan állapotok, amikor oda nem való hulladékokból épül a kupac városszerte. Ezek azok a fő problémák, melyek megoldására határozottabb fellépést sürgetne a lakosság.

Építő kritikákat kaptunk a zöldhulladékgyűjtés rendszerének működtetésére, és örülünk például annak, hogy a parkoláshoz e-bérlet vásárlását is kérték ügyfeleink, amit például március 15-től már tudunk is teljesíteni.

Szeretnénk megköszönni minden kérdőív kitöltőnek, hogy elvégezte az értékelést.  Külön gratulálunk szerencsés nyertesünknek, Sitó Ferencnének (nyitókép), aki a kérdőívet kitöltők közötti sorsolást követően egy tabletet vehetett át tőlünk. A százezer forint értékű parkoló bérletet pedig Szalai Benjámin Antal használhatja fel a veszprémi Bagolyvári Parkolóházban vagy a mélygarázsban.

A nyerteseknek gratulálunk és továbbra is arra bíztatunk mindenkit, hogy észrevételeinkkel forduljanak hozzánk bizalommal még a kérdőíves felmérésen kívüli időszakban is.